Κουβεντιάστε με τα παιδιά σας για τα άτομα με ειδικές ανάγκες μέσα από τη διήγηση ενός παραμυθιού!

Ένα βιβλίο προσφέρει απόλαυση σε εσάς και στο παιδί αλλά παράλληλα, θα μπορούσε να αποτελέσει το μέσον για να προσεγγίσετε το θέμα των ειδικών αναγκών. Επιλέξτε από τις παρακάτω προτάσεις βιβλίων και διαβάστε τα με τους μαθητές σας μέσα στην τάξη (αν είστε εκπαιδευτικός). Αν είστε γονέας που θέλει να προσεγγίσει το θέμα της διαφορετικότητας και να ευαισθητοποίησετε το παιδί απέναντι στα άτομα με ειδικές ανάγκες, μπορείτε επίσης, να διαβάσετε με το παιδάκι σας κάτι από τα παρακάτω.

βιβλίο και ειδικές ανάγκες

“Η Αργυρώ”  (Κινητικά προβλήματα)

“Τα φτερά του δράκου” (Νοητική καθυστέρηση)

“Δεν είμαι τόσο αλλιώτικος από τους άλλους” (Κινητική αναπηρία)

“Η ιστορία της ζωής μου” (Προβλήματα όρασης και ακοής)

“Γράμμα στο μοναχικό αδερφό μου” (Αυτισμός)

“Ο αδερφός της Ασπασίας”   (Δυσκολίες λόγου)

“Κανείς δεν είναι τέλειος”

“Από την Εγώπολη στην Εσύπολη”

“Ο αυτός”

Δείτε και αυτό το σύνδεσμο, που περιέχει και άλλες προτάσεις βιβλίων:

https://thelonaginosuperman.wordpress.com/%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%84%ce%ac%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82/%ce%b2%ce%b9%ce%b2%ce%bb%ce%af%ce%b1/

Για τους μεγαλύτερους μαθητές και τα μεγαλύτερα παιδιά, επιλέξτε και από τη γκάμα των ταινιών:

https://thelonaginosuperman.wordpress.com/%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%84%ce%ac%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82/%cf%84%ce%b1%ce%b9%ce%bd%ce%af%ce%b5%cf%82/

 Δέσποινα Αυγερινού-Pietrzyk

Ειδική Παιδαγωγός

Μεταπτυχιακό Ειδκής Αγωγής

despina.avgerinou@gmail.com

2 thoughts on “Κουβεντιάστε με τα παιδιά σας για τα άτομα με ειδικές ανάγκες μέσα από τη διήγηση ενός παραμυθιού!

  1. Δέσποινα καλησπέρα!

    Σε θυμάμαι ήδη από τα χρόνια των σπουδών μας στο ΠΑΜΑΚ.Είμαι η Φωτεινή, ήμουν στο ίδιο έτος με την Κωνσταντίνα!Συγχαρητήρια για το ιστολόγιό σου!Το διαβάζω!!:)

    Να σου πω ακόμη ότι ένα αξιόλογο ντοκιμαντέρ για την αναπηρία είναι και «η Φάκα», της καλής μου φίλης Μαρίνας Δανέζη.

    Βάζω την πηγή εδώ:http://www.doctv.gr/page.aspx?itemID=SPG1872

    Το δικό μου ιστολόγιο είναι :http://littleprincemiou.blogspot.gr/

    Φιλικά,

    Φωτεινή 🙂

    Μου αρέσει!

    • Καλησπέρα Φωτεινή. Κι εγώ σε θυμάμαι. Σε ευχαριστώ για την πληροφορία για το ντοκιμαντέρ. Εννοείται ότι θα το συμπεριλάβω στις προτάσεις μου. Μόλις τώρα είδα και το δικό σου ιστολόγιο το οποίο είναι άκρως ελκυστικό. Συγχαρητήρια!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

