Η ανασκόπηση του 2012 μέσα από τις υπηρεσίες του WordPress.

Το παρακάτω ενημερωτικό μήνυμα αποτελεί προσωπικό μήνυμα που μου εστάλη από τις υπηρεσία του μηχανισμού WordPress ο οποίος φιλοξενεί το ιστολόγιο μου. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που κατάφερα να φτάσω ένα τόσο μεγάλο αριθμό επισκέψεων μέσα στην πρώτη χρονιά ύπαρξης του ιστολογίου μου!

Ευχαριστώ τους επισκέπτες μου, σταθερούς ή μη και  όσους έχουν κάνει εγγραφή στο ιστολόγιο μου για να ενημερώνονται σχετικά με όλες τις δημοσιεύσεις που αναρτώ. Επίσης, ευχαριστώ τους συναδέλφους ειδικούς παιδαγωγούς οι οποίοι όταν ανακάλυπταν ή διοργάνωναν οι ίδιοι κάποια ενδιαφέρουσα εκδήλωσα με ενημέρωναν για να την αναρτήσω.

Κυρίως ευχαριστώ τα παιδιά που αποτελούν την πηγή της έμπνευσης μου! Λίγο περισσότερο από όλα τα υπόλοιπα παιδιά ευχαριστώ τη Χ.-που έγινε ο Σούπερμαν μου τη χρονιά που ήμουν μαζί της στο Τμήμα Ένταξης και παρέμεινε μαζί μου ως σκέψη και ως ύπαρξη και στα υπόλοιπα χρόνια με αποτέλεσμα το παρόν ιστολόγιο!

Ελπίζω και την επόμενη χρονιά, το «Θέλω να γίνω Superman» να ανταποκρίνεται στο ενδιαφέρον σας σχετικά με τα θέματα των παιδιών με ειδικές ανάγκες.

 

(Aν σας ενδιαφέρουν περισσότερες λεπτομέρεις σχετικά με την επισκεψιμότητα μου δείτε παρακάτω)

Δέσποινα Αυγερινού-Pietrzyk

Ειδική Παιδαγωγός

Μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής

despina.avgerinou@gmail.com

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2012 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

600 people reached the top of Mt. Everest in 2012. This blog got about 10,000 views in 2012. If every person who reached the top of Mt. Everest viewed this blog, it would have taken 17 years to get that many views.

Click here to see the complete report.

Σχολιάστε

