6 Μαρτίου: Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας

bullies-large

Η σωματική βία ανάμεσα στα αγόρια ολοένα και αυξάνεται. Τι την εγείρει; Πολλές φορές, αυτός ή αυτός που εξασκεί βία δεν έχει ούτε καν μια εικονική δικαιολογία να προφασιστεί για το επεισόδιο! Απλά είναι η θέληση επιβολής της δύναμης που έχει ο σωματικά μεγαλύτερος από τον σωματικά μικρότερο. Ασφαλώς πίσω από αυτά τα αισθήματα, εμείς οι δάσκαλοι ξέρουμε ή υποπτευόμαστε τι μπορεί να κρύβεται. Το ζήτημα είναι οι λεπτοί χειρίσμοί που πρέπει να χρησιμοποιήσουμε!

schoolbully-thumb-large       Οι επδιράσεις επάνω στο μαθητή/θύμα, δεν είναι μόνο τα εμφανή σημάδια που μπορεί να έχει αφήσει ένα επεισόδιο σωματικής βίας. Τα ψυχικά σημάδια είναι ακόμη περισσότερα και πιο επικίνδυνα γιατί αν ο μαθητής δεν «αποκαλύψει» ό,τι έχει συμβεί, με σκοπό να επιλυθεί από τους δασκάλους, τότε ο ίδιος ο μαθητής μπορεί να οδηγηθεί στην κοινωνική απόσυρση εντός και εκτός σχολικού χώρου

                                         Δέσποινα Αυγερινού-Pietrzyk

    Ειδική Παιδαγωγός

       Μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής

         despina.avgerinou@gmail.com

Δείτε και άλλα σχετικά άρθρα:

Σχολικός Εκφοβισμός

https://thelonaginosuperman.wordpress.com/2012/10/07/

Σχολικός Εκφοβισμός: Η βοήθεια που μπορείτε να προσφέρετε αν το παιδί σας είναι «Θύμα»

https://thelonaginosuperman.wordpress.com/2012/10/21/%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%82-%ce%b5%ce%ba%cf%86%ce%bf%ce%b2%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c%cf%82%ce%b7-%ce%b2%ce%bf%ce%ae%ce%b8%ce%b5%ce%b9%ce%b1-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%bc%cf%80%ce%bf/

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s